Lampada di crescita Led hè un tipu di lampada ausiliaria per a crescita di e piante

A luce di crescita LED hè una luce ausiliaria per a crescita di e piante apposta per a produzzione di fiori è verdura è altre piante cumminate cù tecnulugia d'alta precisione.In generale, i pianti d'internu è i fiori crescenu peggiu è peghju cù u tempu.U mutivu principale hè a mancanza di irradiazione di luce.Irradiate cù luci LED adattati per u spettru necessariu da e piante, ùn pò micca solu prumove a so crescita, ma ancu allargà u periodu di fioritura è migliurà a qualità di i fiori.

L'influenza di diversi spettri di LED cresce luci

Diversi pianti sò diverse esigenze per u spettru, cum'è rossu / blu 4: 1 per lettuce, 5: 1 per fragole, 8: 1 per u scopu generale, è qualchì bisognu di aumentà infrared è ultraviolet.Hè megliu d'aghjurnà a ratio di luce rossa è blu secondu u ciculu di crescita di a pianta.

Quì sottu hè l'effettu di a gamma spettrale di lumi di crescita nantu à a fisiologia di e piante.

280 ~ 315nm: influenza minima nantu à a morfologia è u prucessu fisiulogicu.

315 ~ 400nm: menu assorbimentu di clorofilla, affettendu l'effettu di u fotoperiodu è impediscenu l'allungamentu di u troncu.

400 ~ 520nm (blu): u rapportu di assorbimentu di clorofilla è carotenoidi hè u più grande, chì hà u più grande impattu nantu à a fotosintesi.

520 ~ 610nm (verde): u tassu di assorbimentu di u pigmentu ùn hè micca altu.

Circa 660nm (rossu): a rata di assorbimentu di a clorofilla hè bassa, chì hà un impattu significativu in a fotosintesi è l'effettu di u fotoperiodu.

720 ~ 1000nm: bassu tassu di assorbimentu, stimulazione di l'estensione di e cellule, affettendu a fioritura è a germinazione di sementi;

> 1000 nm: cunvertitu in calore.

Dunque, e diverse lunghezze d'onda di a luce anu effetti diffirenti nantu à a fotosintesi di e piante.A luce necessaria per a fotosintesi di e piante hà una lunghezza d'onda di circa 400 à 720 nm.A luce da 400 à 520 nm (blu) è da 610 à 720 nm (rossu) cuntribuiscenu più à a fotosintesi.A luce da 520 à 610 nm (verde) hà una bassa rata di assorbimentu da i pigmenti vegetali.


Tempu di Post: 26-May-2022
  • Previous:
  • Next: