Perchè sceglie LED Grow Lights?

L'ambiente luminoso hè unu di i fatturi di l'ambiente fisicu indispensabile per a crescita è u sviluppu di e piante.U cuntrollu di a morfogenesi di e piante per mezu di a regulazione di a qualità di a luce hè una tecnulugia impurtante in u campu di a cultura prutetta;A lampa di crescita di a pianta hè più ecologica è di risparmiu energeticu.A lampa di pianta LED furnisce a fotosintesi di e piante, prumove a crescita di e piante, accurtà u tempu di fioritura di e piante è dà frutti, è migliurà a produzzione!In u muvimentu di mudernizazione, hè un pruduttu indispensabile di i culturi.

Prima di andà più in là, ci hè una quistione ovvia: Perchè qualcunu duverebbe passà à LED per cresce i luci?Dopu tuttu, sò tipicamente più caru.

Risposta: Sceglite di cultivà cù una luce di crescita LED d'alta qualità perchè e vostre piante prosperanu, a vostra fattura di l'electricità ùn cullà micca, è i LED sò megliu per u nostru ambiente chì altri tipi di luci di crescita.

I luci di crescita LED à spettru cumpletu furniscenu luci chì s'assumiglianu assai à a luce di u sole.Stu nomu di cummercializazione vene da u cuncettu di "luce full-spectrum", chì oghje hè stata utilizata per riferite à a radiazione elettromagnetica da u UV à e bande d'onda infrared.

Cum'è e piante chì crescenu in u sole à a luce di u sole, e piante d'internu si sviluppanu megliu sottu à u spettru cumpletu, chì offre un equilibriu di luce fresca è calda chì hè u listessu cum'è u spettru solare naturali.

In cunfrontu cù i lampadini fluorescenti standard chì furniscenu solu luce in u spettru blu è luci incandescenti chì furniscenu solu luce di spettru rossu, i lampi di crescita Full-spectrum sò fatti apposta per furnisce spettri rossi è blu.

Sè avete principiatu un affari di cultivà e piante in casa, i luci di crescita LED à spettru cumpletu sò a megliu scelta perchè dà tutta a luce necessaria senza preoccupazioni di surriscaldamentu.A lumera insufficiente hà da risultatu in i pianti alti cù internodi longu, perchè ùn aduprate micca una lumera debbule chì face chì e piantini ghjunghjenu per ellu, creendu "stretch".

#70ad47
asd

Tempu di pubblicazione: 03-06-2019
  • Previous:
  • Next: