I cultivatori di cannabis cummirciali aumentanu i cannabinoidi di 10% aduprendu e migliori luci di crescita di cannabis

SANTA ROSE, California, 15 d'Agostu, 2022 /PRNewswire/ - I dirigenti di Zen Medicine, chì combina un dispensariu di marijuana medica è un affari di cannabis indoor, anu truvatu chì quandu anu utilizatu Kind LED X2 grow lights in a so splutazioni cummerciale di cannabis indoor, a produzzione di cannabinoidi aumentava finu à u 10%.
Fundata in u 2017 da William Conner è Brian Porter, Zen Medicine hè una cumpagnia chì cresce è vende marijuana medica in i so dispensarii cun licenza MT.Dopu avè lanciatu u so stabilimentu di sodiu à alta pressione interna, i fundatori eranu pronti à sperimentà cù LED è à truvà migliori luci di crescita di cannabis mentre l'affari si sviluppau.
Per risponde à a crescente dumanda di marijuana medica, i fundatori anu trasfurmatu u so spaziu di crescita mettendu luci di crescita LED Kind X2 customizati per a produzzione verticale di cannabis trà i scaffali per aduprà u spaziu verticale in u so sotano industriale.
Dopu avè spirimintatu cù Kind LED X2 è trè altre luci, Kind LED hè apparsu cum'è u megliu LED per cultivà a cannabis per a crescita cummerciale appena i risultati surtenu.Sicondu Porter, l'integrità strutturale di a pianta hè stata migliurata cù l'X2."Finu à avà a cobertura hè stata fenomenale;i nostri steli sò più grossi chè mai ".
"Tutti i cannabinoidi, THC, CBN, CBG, tuttu ciò chì hè in i nostri diversi geni hè aumentatu.Avemu pruvatu 24% di i nostri ceppi, avà sò 30%, 32%, 34%.Terpeni.3%, 4%, 5% ", disse Connor.
U cofundatore di Zen Medicine crede ancu chì a luce di crescita Kind LED X2 riduce i costi di crescita cummerciale in espansione.
"A mità di a tarifa di stallazione, a mità di u costu di HVAC, risparmiu in tuttu", disse Porter."I nostri costi di l'electricità sò circa u 60 per centu di ciò chì eranu prima è costamu circa £ 2 per lampada".Ci sò attualmente 48 lampade in funziunamentu, chì venenu £ 96 per fioritura di cannabis.
Nick Schweitzer, COO è cultivatore di cannabis di longu tempu in Kind LED, hà dettu di a cuntribuzione di a so marca: "Questi sò i ragazzi chì creanu novi ceppi di cannabis cultivati ​​in casa è guidanu veramente u muvimentu di cannabis medicinali in avanti cù questu sviluppu è fine tuning.Semu tutti fieri di fà parte di tuttu ciò chì mette a medicina botanica è a libertà di scelta prima ".


Tempu di Postu: Oct-10-2022
  • Previous:
  • Next: