Cresce u spettru luminoso è a cannabis

Cresce u spettru luminoso è a cannabis

U spettru di luce di crescita per a Cannabis varieghja in paragunà à l'altri pianti, postu chì i cultivatori sò cuncentrati in maximizà i rendimenti, cuntrullà i livelli di THC è altre pruduzzione di cannabinoidi, aumentendu a fioritura è mantene l'uniformità generale.

 

In più di i culori visibili, a Cannabis risponde soprattuttu bè à e lunghezze d'onda appena fora di a gamma PAR.Dunque, un benefiziu aghjuntu di l'usu di LED à spettru cumpletu hè a capacità di utilizà dosi specifiche di lunghezze d'onda ultraviolette (100-400nm) è lunghezze d'onda rosse (700-850nm) fora di a gamma PAR.

 

Per esempiu, un aumentu di u rossu luntanu (750nm-780nm) pò aiutà à stimulà a crescita è a fioritura di u cannabis - qualcosa chì i cultivatori volenu, mentre chì a luce blu necessaria in quantità minima, pò impedisce l'allungamentu irregolare di i steli è a diminuzione di e foglie.

 

Allora, quale hè u spettru di luce di crescita ideale per a cannabis?Ùn ci hè micca un spettru unicu postu chì a variazione di l'esposizione luminosa prumove una certa morfologia di a pianta durante e diverse tappe di crescita.U graficu sottu spiega u cuncettu di l'usu di u spettru di luce PAR di u bordu esternu.

spettru


Tempu di post: 21-Sep-2022
  • Previous:
  • Next: