L'agricultura in l'internu avarà un futuru megliu

L'agricultura in l'internu avarà un futuru megliu

L'agricultura interna permette una cugliera tutta l'annata è, cù a distribuzione lucale, permette tempi di trasportu più brevi cumparatu cù i prudutti tradiziunali.

Ùn solu l'agricultura interna puderia aiutà à adattà à un pianeta chì si riscalda, ma hà u putenziale di aiutà à rallentà u cambiamentu climaticu per esse più sustinibili - usendu menu acqua è pruduce menu emissioni.

agricultura indoor

Chì ghjè l'Agricoltura Indoor?

A spiegazione più simplice pussibule hè chì l'agricultura indoor hè una agricultura fatta in un edifiziu.

Mentre ùn hè micca raru di cultivà e piante in un edifiziu cum'è una serra, u crescente di foglie foglie nantu à una scala chjuca hè più simile à u giardinaggiu.Ciò chì face l'agricultura indoor hè quandu hè fattu in una scala assai più grande.

Tipi di agricultura indoor

U più grande vantaghju di l'agricultura indoor hè chì permette à i pruduttori di ottimisà u prucessu di crescita per un rendimentu più altu.A siccità, i timpeste, l'infestazioni d'insetti è tutti l'altri periculi di u crescente à l'aria aperta sò eradicati.Invece, l'agricultori ponu cuntrullà tuttu, finu à a quantità di e piante di luce ricevenu nantu à una basa di minuti à minuti.

Cumerciu-crescente

l'agricoltura idroponica

Agriculture Verticale

L'agricultura verticale hè una forma crescente di aeroponia chì diventa rapidamente assai populari grazia à i so numerosi, assai benefici.L'agricultura verticale pò esse fatta quasi in ogni locu chì ci hè abbastanza spaziu in sopra;alti alti, picculi appartamenti in studio, giardini di erbe di desktop, o serre di grande dimensione cummerciale.

L'agricoltura idroponica

L'idroponia hè una manera di saltà a terra, sottu in un materiale diversu per sustene e radiche di a pianta, è cresce i culturi direttamente in l'acqua ricca di nutrienti.

Ci hè parechje approcci per u disignu di sistemi idroponichi, ma l'elementi core sò essenzialmente listessi.

 

I Vantaghji di l'Agricoltura Indoor

1. Pruduzzione di culturi affidabile in tuttu l'annu

U più grande benefiziu di l'agricultura verticale hè u fattu chì ùn hè micca dipendente da u clima - chì significa chì pudete ottene una produzzione di culturi consistente in tuttu l'annu senza preoccupassi di l'impattu di e cundizioni climatichi avversi chì ponu avè sia nantu à a qualità è u prufilu di a produzzione è u rendiment.

2. Affettatu da e cundizioni climatichi avversi

A crescita in un ambiente cumplettamente chjusu è cuntrullatu da u clima eradica cumplettamente a necessità di confià - o di preoccupassi - di u clima.

3. U megliu usu di u spaziu

Hè senza dì chì e splutazioni tradiziunali anu bisognu di terre cultivabili fertili.Ma e splutazioni verticali ponu esse cuncepite è custruite in ogni clima o locu - indipendentemente da e cundizioni climatichi o estremi di a temperatura.

4. Ecologicu

L'agricultura interna pò esse bona per l'ambiente perchè riduce massivamente a quantità di combustibili fossili necessarii per l'equipaggiu agriculu chì ùn hè micca necessariu per suminà, fertilizà, erbaccia o cugliera.

5. Reduce i costi di trasportu

Quandu si tratta di pruduzzione alimentaria, a consegna di l'ultima milla hè di solitu a parte più caru di a catena di supply.È ùn hè micca raru chì i culturi sò spediti in cuntinenti è oceani.

6. Altamente efficienza energetica

Mentre l'usu di l'illuminazione LED richiede una quantità significativa di putenza per ottene una crescita ottima, l'agricultori verticali ponu ancu generà energia.

luci di crescita led di alta qualità


Tempu di Postu: Aug-09-2022
  • Previous:
  • Next: